Hilvan'da Meyve Suyundan Çıkan Pislik Şaşkınlık Yarattı
Şanlıurfa'nın Hilvan ilçesinde bir vatandaş, satın aldığı meyve suyunun içinden çıkan yabancı maddeler nedeniyle tepki gösterdi
Şanlıurfa’nın Hilvan ilçesinde bir vatandaş, satın aldığı meyve suyunun içinden çıkan yabancı maddeler nedeniyle tepki gösterdi
Şanlıurfa’nın Hilvan ilçesinde yaşanan olay, gıda güvenliği konusunu yeniden gündeme getirdi. İlçedeki bir marketten meyve suyu satın alan vatandaş, ürünü içtikten sonra şişenin içerisinde bulunan yabancı maddeleri fark edince büyük şaşkınlık yaşadı.
Edinilen bilgilere göre, marketten aldığı meyve suyunu tüketen vatandaş, içeceğin içerisinde pislik ve yabancı maddelere benzer oluşumlar bulunduğunu gördü. Duruma tepki gösteren vatandaş, yaşadıklarını ve ürünün görüntülerini Ajans Balıklıgöl Haber Merkezi ile paylaşarak yetkililerin konuyla ilgilenmesini istedi.
Vatandaş, gıda ürünlerinin üretim ve denetim süreçlerinin daha sıkı takip edilmesi gerektiğini belirterek, benzer durumların halk sağlığını tehdit edebileceğini ifade etti.
Olayın ardından ürünün hangi marka ve üretim partisine ait olduğuna ilişkin inceleme yapılması beklenirken, vatandaşlar da satın aldıkları gıda ürünlerini tüketmeden önce son kullanma tarihi ve ambalaj durumunu kontrol etmeleri konusunda uyarıldı.
Yaşanan olayla ilgili yetkili kurumların inceleme başlatıp başlatmayacağı merak konusu olurken, vatandaşlar gıda güvenliği denetimlerinin artırılmasını talep etti.