Şanlıurfa'da İsot Sezonu Başladı! Üreticilere Bilgilendirme
Şanlıurfa'da isot sezonunun başlamasıyla birlikte üreticilere yönelik bilgilendirme çalışmaları hız kazandı.
Şanlıurfa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından, biber sezonunun başlamasıyla birlikte kırmızı biber üreticilerine yönelik aflatoksin ve gıda muhafaza yöntemleri konusunda eğitim düzenlendi.
Beyazkuyu Mahallesi’nde Eğitim Çalışması
Şanlıurfa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Şanlıurfa İl Tarım ve Orman Müdürlüğü koordinasyonunda, Koordinasyon ve Tarımsal Veriler Şube Müdürlüğü personelleri tarafından Haliliye ilçesine bağlı Haliliye Beyazkuyu Mahallesi’nde eğitim programı gerçekleştirildi.
Aflatoksin ve Gıda Güvenliği Anlatıldı
Eğitimde, kırmızı biberde oluşabilecek aflatoksin riski, doğru kurutma ve saklama yöntemleri ile ürün kalitesinin korunmasına yönelik bilgiler üreticiler ve çalışanlarla paylaşıldı.
İl Müdürü Süreci Koordine Etti
Çalışmaların, İl Müdürü Mehmet Salih Söğüt koordinasyonunda yürütüldüğü belirtildi.
Üreticilere Bilgilendirme Devam Edecek
Yetkililer, benzer eğitim çalışmalarının sezon boyunca farklı mahallelerde devam edeceğini ifade etti.