TMO Hububat Alım Ödemelerine Başladı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) 2026 yılı hububat alım ödemelerine başladığını açıkladı.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) 2026 yılı hububat alım ödemelerine başladığını açıkladı.
Bakan Yumaklı, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde teslim edilen ürünlerin ilk ödemelerinin bugün itibarıyla çiftçilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını belirtti.
TMO'nun ülke genelinde 211 noktada sürdürdüğü hububat alımlarının, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte 600 noktaya çıkarılacağını ifade eden Yumaklı, üreticiler tarafından getirilen tüm ürünlerin satın alınacağını vurguladı.
Ürün bedellerinin teslim tarihinden itibaren 21'inci günden başlayarak üreticilerin hesaplarına yatırılmaya devam edeceğini kaydeden Yumaklı, çiftçilerin emeğini ve alın terini korumayı sürdüreceklerini söyledi.
TMO'nun yürüttüğü alım politikasıyla üreticilerin ürünlerini güvenli şekilde değerlendirmesi ve hasat döneminde pazarlama konusunda desteklenmesi hedefleniyor.