Urfa-Antep Otoyolunda Kaza! Sürücü Yaralandı

Şanlıurfa-Gaziantep otoyolunda meydana gelen trafik kazasında fayans yüklü bir tırın devrilmesi sonucu sürücü yaralandı.

Şanlıurfa-Gaziantep otoyolunda meydana gelen trafik kazasında fayans yüklü bir tırın devrilmesi sonucu sürücü yaralandı. Otoyola saçılan fayanslar nedeniyle ulaşım bir süre aksarken, ekiplerin çalışmasının ardından yol yeniden trafiğe açıldı.

Kaza, akşam saatlerinde Şanlıurfa-Gaziantep otoyolunun 55’inci kilometresinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, sürücüsünün kimliği henüz öğrenilemeyen fayans yüklü tır, seyir halindeyken lastiğinin patlaması sonucu kontrolden çıktı. Savrulan tır önce yol kenarındaki bariyerlere çarptı, ardından devrilerek otoyolun bir bölümünü kapattı.

Kaza sonrası tırın dorsesinde bulunan çok sayıda fayans yola saçıldı. Yola dağılan yük nedeniyle otoyolda trafik akışı durma noktasına gelirken, sürücüler uzun süre ilerlemekte güçlük çekti. Güvenlik önlemleri kapsamında otoyolun ilgili bölümü geçici olarak araç trafiğine kapatıldı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık, jandarma ve karayolları ekipleri sevk edildi. Kazada hafif yaralanan tır sürücüsüne sağlık ekipleri tarafından olay yerinde ilk müdahale yapıldı. Daha sonra ambulansla hastaneye kaldırılan sürücünün sağlık durumunun iyi olduğu ve hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Jandarma ekipleri çevrede geniş güvenlik önlemleri alırken, devrilen tırın kaldırılması ve yola saçılan fayansların temizlenmesi için çalışma başlatıldı. Karayolları ekiplerinin yürüttüğü çalışmaların tamamlanmasının ardından otoyol yeniden ulaşıma açıldı.

Trafik akışı kontrollü şekilde normale dönerken, jandarma ekipleri kazanın kesin nedeninin belirlenmesi için inceleme başlattı.