Urfa'da 6 Kişi Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı
Viranşehir ilçesinde yedikleri tavuk yemeğinin ardından rahatsızlanan aynı aileden 6 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde akşam yedikleri tavuk yemeğinin ardından rahatsızlanan aynı aileden 6 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.
Sabah Saatlerinde Rahatsızlandılar
Olay, Viranşehir ilçesine bağlı kırsal Toklu Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, aynı aileden 6 kişi akşam saatlerinde tükettikleri tavuk yemeğinin ardından sabah saatlerinde kusma ve mide bulantısı şikâyetleri yaşamaya başladı.
Sağlık Ekipleri Sevk Edildi
Aile bireylerinin fenalaşması üzerine durum 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Ekipler, yaptıkları ilk müdahalenin ardından rahatsızlanan 6 kişiyi ambulanslarla Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı.
Sağlık Durumları İyi
Hastanede tedavi altına alınan aile bireylerinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Olayın gıda zehirlenmesinden kaynaklanıp kaynaklanmadığının belirlenmesi için inceleme başlatıldı.