Şanlıurfa'nın sağlık alanındaki hekim ihtiyacının karşılanmasına yönelik önemli bir adım atıldı. Prof. Dr. Abdurrahim Dusak, Sağlık Bakanlığı nezdinde yürütülen görüşmeler sonucunda kente toplam 67 hekim kadrosunun tahsis edildiğini açıkladı.
64 Uzman Hekim ve 3 Tabip Kadrosu
Prof. Dr. Abdurrahim Dusak, yaptığı açıklamada, Şanlıurfa'nın ihtiyaç duyduğu branşlara ilişkin taleplerini Sağlık Bakanlığı'na ilettiklerini belirterek, yapılan değerlendirmeler sonucunda 64 uzman hekim ve 3 tabip olmak üzere toplam 67 hekim kadrosunun Şanlıurfa'ya ayrıldığını ifade etti."Önemli Bir Kadro Tahsisi Sağlandı"
Bu yıl mezun olan hekim sayısının sınırlı olması nedeniyle ülke genelinde atamaların kısıtlı tutulduğunu hatırlatan Dusak, buna rağmen Şanlıurfa'nın sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi adına önemli bir kadro tahsisinin gerçekleştirildiğini vurguladı.Yeni Atama Dönemleri İçin Çalışmalar Sürecek
Dusak, önümüzdeki atama dönemlerinde de Şanlıurfa'ya daha fazla hekim kadrosu kazandırılması için girişimlerini aynı kararlılıkla sürdüreceklerini belirtti.Sağlık Bakanlığı'na Teşekkür
Açıklamasının sonunda başta Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu olmak üzere Sağlık Bakanlığı'nın tüm yönetici ve çalışanlarına teşekkür eden Dusak, tahsis edilen hekim kadrolarının Şanlıurfa'ya, vatandaşlara ve sağlık camiasına hayırlı olmasını temenni etti.




