Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde meydana gelen trafik kazasında, kadın sürücünün kullandığı otomobil kontrolden çıkarak fıstık tarlasına girdi.Kaza, Birecik ilçesine bağlı Çoğan yolu üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki otomobil henüz bilinmeyen bir nedenle sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıkarak fıstık tarlasına savruldu.Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine güvenlik güçleri, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı kadın sürücü, ambulansla Birecik Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.
Genel
Yayınlanma: 28 Haziran 2026 - 18:08
Urfa'da Otomobil Fıstık Tarlasına Girdi: Kadın Sürücü Yaralandı
Şanlıurfa’da direksiyon hakimiyetini kaybeden kadın sürücü kaza yaptı. Kontrolden çıkan araç fıstık tarlasına girdi.
Genel
28 Haziran 2026 - 18:08




